شیائومی به تعویض گوشی معیوب یک از مشتریان هندی خود محکوم شده است

زمان مورد نیاز مطالعه: 3 دقیقه
06 آبان 1399

پس از آن که کمیسیونی در هند، شیائومی را به فروش محصولات نامرغوب متهم کرد، حال از این شرکت تولیدکننده تلفن های هوشمند چینی خواسته شده تا تلفن هوشمند یک مشتری هندی را تعویض کند.

کمیسیون جبران هزینه های مصرف کننده Bandra، به شیائومی و مراکز خدمات معتبر آن دستور داده است تا یک تلفن هوشمند کاملاً جدید را به یکی از ساکنان شهر اندره (واقع در بمبئی، ماهاراشترا) ارائه دهند. ضمن این که شیائومی موظف شده تا غرامتی به اندازه 10000 روپیه (تقریباً 135 دلار آمریکا) را به این شخص بپردازد. علاوه بر این دستور داده شده است در صورتی که شیائومی گوشی جدیدی را به این شخص تحویل ندهد (آن طور که توسط کمیسیون مشخص شده است)، بایستی مبلغ 6999 روپیه را که مشتری در سپتامبر 2015 برای این گوشی پرداخت کرده است، به او پس بدهد.

طبق گزارش FreePressJournal، هیرانا فولاری (Hiranna Fulari) ظرف مدت یک ماه پس از خرید گوشی، از طریق یک کانال آنلاین به مشکلات مرتبط به گرم شدن و باتری ردمی 2 پرایم تازه خریداری شده خود اشاره کرده است. این موضوع باعث شد تا فولاری گوشی خود را به مرکز خدمات مشتری ببرد و در آن جا به وی گفته شد که گوشی خود را به مدت 2 روز در مرکز خدمات بگذارد اما این تاریخ به 4 روز و حتی 7 روز دیگر موکول شد.

فولاری در نهایت دو سفر رفت و برگشت دیگر به مرکز خدمات انجام داد اما به او اطلاع داده شد که برای حل این مشکل زمان بیشتری لازم است. در پایان فولاری دو ماه و نیم بعد دستگاه را از مرکز خدمات دریافت کرد. علیرغم این انتظار طولانی مدت، گوشی هوشمند او هنوز از همان مشکلات قبلی رنج می برد که باعث می شود گوشی برای مدت بیشتری در مرکز خدمات باقی بماند. پس از این مصیبت، فولاری به دلیل دریافت گوشی معیوبی که نیاز به تعمیرات دقیق در مدت زمان بسیار کوتاه داشت، به کمیسیون مصرف کننده مراجعه کرد.

بنابراین او شکایتی را با مضمون دریافت یک مدل جدیدتر تلفن هوشمند یا بازپرداخت کامل مبلغی که به عنوان غرامت پرداخت کرده است، ثبت کرد. کمیسیون خاطرنشان کرد که علیرغم دریافت اخطار، شیائومی و مرکز خدمات آن "عمداً شکست خوردند" و ظاهر شدن در برابر این کمیسیون و بیان اظهارات دفاعی را "نادیده گرفتند". Shubhada D Tulankar خاطر نشان كرد كه این دستگاه طی یك ماه پس از خرید به تعمیرات احتیاج داشته و حتی نیاز به دو ماه و نیم سرویس طولانی مدت داشته كه حتی در طی این مدت نیز مشکلات آن برطرف نشده است و این موضوع ثابت می كند که این گوشی مشکلی اساسی در فرایند تولید خود داشته است.

منبـع GIZMOCHINA
دیدگاه ها
دیدگاه جدید بنویسید
برای نوشتن دیدگاه جدید باید ابتدا وارد سایت شوید
دیدگاه شما با موفقیت منتشر شد :)
شما باید یک متن بنویسید!
شما از سایت خارج شده اید، لطفا مجددا وارد شوید
برچسب ها شیائومی